Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/4908
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Нагаєв, Віктор Михайлович | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-15T10:36:21Z | - |
dc.date.available | 2022-08-15T10:36:21Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Нагаєв В. М. Психологія управління : методичні вказівки до семінарських, практичних занять та самостійної роботи студентів (для здобувачів другого (магістерського) рівня спеціальностей 201 «Агрономія» (освітні програми «Агрохімія і ґрунтознавство», «Експертна оцінка ґрунтів»); 203 «Садівництво та виноградарство». Х., 2018. 44 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4908 | - |
dc.description.abstract | Наведено дидактичний матеріал для аудиторного та самостійного вивчення дисципліни «Психологія управління» здобувачів другого (магістерського) рівня спеціальностей 201 «Агрономія», 203 «Садівництво та виноградарство» денної та заочної форм навчання. Дидактичний матеріал представлено у розрізі змістових модулів за кредитно-модульною системою організації навчального процесу. Зміст методичних вказівок містить програму курсу, методичні рекомендації щодо засвоєння окремих тем, питання для повторення та обговорення, індивідуальні контрольні завдання для самоперевірки знань. З метою підвищення індивідуалізації самостійної роботи методичні доповнюються програмою виконання індивідуального навчально-дослідного завдання, за якою студенти можуть більш детально заглибитися у зміст дисципліни. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Харків | uk_UA |
dc.title | Психологія управління | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Методичні вказівки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
MV_psychology of management_18.pdf | 993.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.