Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48808
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВласенко, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorСтепаненко, Сергій Віталійович-
dc.contributor.authorПомогалова, Наталія Валеріївна-
dc.date.accessioned2024-03-11T12:25:31Z-
dc.date.available2024-03-11T12:25:31Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВласенко Т. А., Степаненко С. В., Помогалова Н. В. Стратегія підвищення конкурентоспроможності як фактор впливу на забезпечення економічної безпеки організації. Актуальні проблеми інноваційної економіки та права. 2023. № 4. С. 29-38.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0455-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48808-
dc.description.abstractУ статті розглянуто вимоги до надання сучасних конкурентоспроможних послуг, визначено прямий вплив конкурентоспроможності на економічну безпеку організації. Забезпечення економічної безпеки в рамках підвищення конкурентоспроможності вимагає коректування для оптимального функціонування і розвитку інвестиційних потужностей, тобто систему діагностики й аналізу, реагування на актуальні та потенційні зміни зовнішнього і внутрішнього середовища, що забезпечить сталий рівень конкурентоспроможності. Кожне підприємство зіштовхується з різними видами ризиків та загроз протягом усього свого життєвого циклу, які негативно впливають на рівень економічної безпеки в рамках підвищення ефективності конкурентоспроможності. Конкурентоспроможність підприємства є запорукою рентабельності, виживання та адаптації підприємства до різного роду викликів, ризиків та загроз, що потребує пристосування до динамічності та вимогливості споживачів щодо продукції та послуг. Підвищення конкурентоспроможності господарюючого суб'єкта в умовах нестабільного зовнішнього середовища є актуальним, отже, розглянуто загальний підхід до розробки стратегії підвищення конкурентоспроможності, де стійкість і клієнтоорієнтованість визначені суттєвими конкурентними перевагами. Реалізація цієї стратегії сприятиме подальшому зміцненню економічної безпеки організації. Клієнтоорієнтованість є ключовою компетенцією у стратегії досягнення сталого розвитку підприємства. Реалізація такої стратегії спроможна забезпечити постійне посилення економічної безпеки, покращення іміджу та репутації, розширення клієнтської бази та підвищення рівня конкурентоспроможності. Метою статті є визначення та обґрунтування напрямів і пріоритетів післявоєнного розвитку економіки України. Запропоновано елементи стратегії розвитку з урахуванням зовнішніх і внутрішніх чинників конкурентоспроможності. Доведено важливість пошуку інноваційних підходів до управління суб’єктами господарських відносин у повоєнних умовах. Визначено пріоритети досягнення сталого функціонування економіки на основі замкнутого циклу виробництва та досягнення цілей стійкого розвитку. Конкурентоспроможною є клієнтоорієнтована стратегія, що враховує глобалізаційні виклики, орієнтована на подолання структурних диспропорцій та розвиток інноваційних проєктів в межах вітчизняної ресурсної бази. Результати дослідження мають цінність у повоєнній відбудові економіки України.uk_UA
dc.description.abstractThe article considers the requirements for the provision of modern competitive services and determines the direct impact of competitiveness on the economic security of the organization. Ensuring economic security within the framework of increasing competitiveness requires adjustment for optimal functioning and development of investment capacity, that is, a system of diagnostics and analysis, response to actual and potential changes in the external and internal environment, ensuring a stable level of competitiveness. Each enterprise faces various risks and threats throughout its life cycle, which negatively affect economic security within the framework of increasing the effectiveness of competitiveness. The enterprise's competitiveness is the key to profitability, survival, and adaptation to various challenges, risks, and threats, which requires adaptation to the dynamism and demandingness of consumers regarding products and services. Increasing the competitiveness of a business entity in the conditions of an unstable external environment is relevant. Therefore, a general approach to developing a strategy for increasing competitiveness is considered, where stability and customer orientation are defined as significant competitive advantages. The implementation of this strategy will contribute to the further strengthening of the organization's economic security. Customer orientation is a critical competence in achieving sustainable development of the enterprise. Implementing such a strategy ensures a constant strengthening of economic security, improvement of image and reputation, expansion of the client base, and increased competitiveness. The article aims to define and substantiate the directions and priorities of Ukraine's post-war economic development. The development strategy's elements are proposed, considering external and internal factors of competitiveness. The importance of finding innovative approaches to managing subjects of economic relations in post-war conditions is proven. The priorities of achieving sustainable functioning of the economy based on a closed production cycle and achieving sustainable development goals have been determined. The client-oriented strategy that considers globalization challenges focuses on overcoming structural disparities and develops innovative projects within the domestic resource base is competitive. The study results have value in the post-war reconstruction of Ukraine's economy.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми інноваційної економіки та права;№ 4-
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectекономічна безпекаuk_UA
dc.subjectклієнтиuk_UA
dc.subjectризикиuk_UA
dc.subjectпіслявоєнний розвитокuk_UA
dc.subjectстратегія підвищення конкурентоспроможностіuk_UA
dc.subjectаграрний секторuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjecteconomic securityuk_UA
dc.subjectclientsuk_UA
dc.subjectrisksuk_UA
dc.subjectpost-war developmentuk_UA
dc.subjectstrategy for increasing competitivenessuk_UA
dc.subjectagricultural sectoruk_UA
dc.titleСтратегія підвищення конкурентоспроможності як фактор впливу на забезпечення економічної безпеки організаціїuk_UA
dc.title.alternativeThe strategy of increasing competitiveness as a factor of influence on ensuring the economic security of the organizationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
apie_2023_4_7.pdf261.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.