Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48743
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorВарченко, О. М.-
dc.contributor.authorСлупян, А. В.-
dc.date.accessioned2024-03-07T16:47:00Z-
dc.date.available2024-03-07T16:47:00Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationСлупян К. В. Напрями реалізації пріоритетних маркетингових стратегій на підприємствах цукрової промисловості. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». наук. кер. О. М. Варченко. 2010.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48743-
dc.description.abstractУзагальнені теоретичні положення економічної сутності та особливостей маркетингу підприємств цукрової промисловості, що уможливлюють адаптацію й реалізацію маркетингових стратегій в умовах сучасного ринку. Обгрунтовані приоритетні напрями реалізації маркетингової стратегії у процесі просування цукрової продукції на ринокuk_UA
dc.description.abstractGeneralized theoretical positions of economic essence and features of marketing of enterprises of saccharine industry, which do possible adaptation and realization of marketing strategies in the conditions of modern market. Priorities are grounded directions of realization of marketing strategy in the process of advancement of saccharine products to the marketuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97-
dc.titleНапрями реалізації пріоритетних маркетингових стратегій на підприємствах цукрової промисловостіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 97: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_97_2010_42.pdf123.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.