Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48395
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБалановська, Т. І.-
dc.contributor.authorСтепенко, О. В.-
dc.date.accessioned2024-02-29T11:58:31Z-
dc.date.available2024-02-29T11:58:31Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationСтепенко О. В. Оцінка маркетингової діяльності в сільськогосподарських підприємствах України. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 104 «Економічні науки»; наук. кер. Т. І. Балановська. 2010. С.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48395-
dc.description.abstractОбґрунтовано необхідність здійснення маркетингової діяльності та запропоновано методичний підхід її оцінки в сільськогосподарських підприємствах України.uk_UA
dc.description.abstractNecessity of realisation of an estimation of marketing activity is proved and the methodical approach of its estimation in the agricultural enterprises of Ukraine is offered.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 104-
dc.titleОцінка маркетингової діяльності в сільськогосподарських підприємствах Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск104: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_104_2010_55.pdf107.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.