Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48302
Title: Маркетингове забезпечення підприємств з переробки сільськогосподарської продукції
Authors: Хома, В. П.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Хома В. П. Маркетингове забезпечення підприємств з переробки сільськогосподарської продукції. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113
Abstract: Проаналізовано особливості та сучасні тенденції маркетингового забезпечення підприємств з переробки сільськогосподарської продукції. Виявлено основні проблеми функціонування системи агро маркетингу на вітчизняних переробних підприємствах та запропоновано шляхи розв'язання для забезпечення ефективності їх діяльності.
Peculiarities and current trends of marketing at enterprises for processing agricultural products are analyzed. Basic functioning problems of agro marketing system at domestic processing enterprises are revealed and solutions to ensure their efficiency are proposed.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48302
Appears in Collections:Випуск 113: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_113_2011-62.pdf342.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.