Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48291
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМакаренко, П. М.-
dc.contributor.authorВоронько, Т. В.-
dc.date.accessioned2024-02-28T11:39:41Z-
dc.date.available2024-02-28T11:39:41Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМакаренко П. М., Воронько Т. В. Основні засади формування та розвитку рекламного ринку. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 104 «Економічні науки». 2010. С.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48291-
dc.description.abstractУ статті досліджуються основні засади формування та головні тенденції розвитку рекламного ринку за сучасних умов. Проаналізовано основні критерії виробу рекламних засобів. З'ясовано напрями підвищення ефективності рекламної діяльності за сучасних умов господарювання вітчизняних аграрних підприємств.uk_UA
dc.description.abstractIn the article are investigated basic principles’s forming of advertising market development and main tendencies of advertising at modern terms. Analysed basic criteria of good of publicity facilities. Directions of increase’s advertising efficiency of are found out at the modern terms of menage domestic agrarian enterprises.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 104-
dc.titleОсновні засади формування та розвитку рекламного ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск104: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_104_2010_6.pdf113.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.