Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/47978
Назва: Еволюція підходів до маркетингового тестування товарних інновацій
Автори: Нагорний, Є. І.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Нагорний Є. І. Еволюція підходів до маркетингового тестування товарних інновацій. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 99 «Економічні науки». 2010. С.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 99
Короткий огляд (реферат): В статті розглянута еволюція підходів до маркетингового тестування товарних інновацій. Зазначені основні положення різних моделе тестування, що виділяються науковцями.
The article reviewed the evolution of approaches to market testing product innovation. These basic provisions of the various models tested, devoted scientists.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47978
Розташовується у зібраннях:Випуск 99: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_99_2010-29.pdf111.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.