Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/47942
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучер, В. В.-
dc.contributor.authorКучер, О. В.-
dc.date.accessioned2024-02-23T12:10:20Z-
dc.date.available2024-02-23T12:10:20Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКучер В. В., Кучер О. В. Маркетинговий потенціал в системі управління аграрними підприємствами. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47942-
dc.description.abstractУ статті автором досліджується роль і місце маркетингового потенціалу в управлінні виробничо-збутовою діяльністю аграрних підприємств.uk_UA
dc.description.abstractIn the article the author examines the role and place of marketing potential in the management of production and marketing of agricultural enterprises.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112-
dc.titleМаркетинговий потенціал в системі управління аграрними підприємствамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 112: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_112_2011-67.pdf327.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.