Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/47935
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКорман, І. І.-
dc.date.accessioned2024-02-23T11:13:23Z-
dc.date.available2024-02-23T11:13:23Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКорман І. І. Маркетингове дослідження українського ринку харчових продуктів. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47935-
dc.description.abstractПроведено дослідження сучасного стану та перспектив розвитку ринку Харчових продуктів України, виявлено фактори, що впливають на його розвиток та проблеми, які існують на цьому ринку.uk_UA
dc.description.abstractResearch of the modern state and prospects of food market of Ukraine development is conducted, factors, which influence on his development and problems which exist at this market, are educed.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112-
dc.titleМаркетингове дослідження українського ринку харчових продуктівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Випуск 112: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_112_2011-62.pdf344.75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.