Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/47867
Title: | Формування корпоративної культури виробничого підприємства |
Other Titles: | Formation of the Corporate Culture of a Manufacturing Enterprise |
Authors: | Бова, Анжела Юріївна |
metadata.dc.contributor.advisor: | Смігунова, О. В. |
metadata.dc.contributor.affiliation: | Державний біотехнологічний університет, Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування |
Keywords: | корпоративна культура;корпоративний кодекс;управління персоналом;персонал підприємства;ефективність;corporate culture;corporate code;personnel management;enterprise personnel;efficiency |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Харків: ДБТУ |
Citation: | Бова А. Ю. Формування корпоративної культури виробничого підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 073 Менеджмент; наук. кер. О. В. Смігунова; Харків, 2023. 70 с. |
Abstract: | Основною метою кваліфікаційної роботи є теоретико-методичне опрацювання
обґрунтування аспектів формування корпоративної культури виробничого підприємства.
Об’єктом дослідження є процес формування та реалізації корпоративної культури
на виробничому підприємстві.
Наукова новизна полягає в наступному: встановлені ключові елементи для
формування інноваційної корпоративної культури, щоб підприємство могло швидко
пристосуватися до мінливого ринкового середовища; створено план корпоративних
заходів для стабілізації соціально-психологічного клімату в колективі підприємства.
У кваліфікаційній роботі:
У першому розділі визначено теоретичні засади формування корпоративної
культури підприємства.
У другому розділі визначено шляхи підвищення ефективності корпоративної
культури на підприємстві.
Висновки. Серед виявлених проблем щодо існуючої корпоративної культури на
підприємстві слід відзначити недостатню розвиненість систем адаптації співробітників та
низький рівень їх залучення до процесу прийняття рішень, що стосуються ведення
бізнесу. Вирішенню зазначених питань сприятиме створення корпоративного кодексу
поведінки. Визначено алгоритм його створення та визнано необхідність залучення до
цього процесу як творчих працівників, так і зовнішніх консультантів.
Значний акцент зроблено на реалізації ініціатив, спрямованих на покращення
психологічного клімату в колективі. Для цього на підприємстві розроблено календарний
план знаменних дат та їх відзначення.
Рекомендується проводити систематичне опитування для визначення рівня
задоволеності співробітників корпоративною культурою.
Особливий акцент зроблено на активізації електронних ресурсів, зокрема на
своєчасному поширенні новин та визнанні внеску співробітників в успіхи компанії.
На сучасному етапі життєво важливо визнати вирішальну роль сприяння
інноваціям як засобу розвитку інноваційної корпоративної культури на підприємстві.
Тому були визначені стратегічні цілі побудови інноваційної корпоративної культури.
Для забезпечення ефективності механізму формування інноваційної корпоративної
культури доцільно впроваджувати інноваційні технології та інвестувати в програми
розвитку, здатні забезпечити швидку адаптацію співробітників до внутрішніх і зовнішніх
факторів. The main goal of the qualification work is the theoretical and methodological elaboration of the justification of the aspects of the formation of the corporate culture of the production enterprise. The object of the study is the process of formation and implementation of corporate culture at a manufacturing enterprise. The scientific novelty is as follows: the key elements for the formation of an innovative corporate culture are established, so that the enterprise can quickly adapt to the changing market environment; a plan of corporate measures was created to stabilize the social and psychological climate in the company's staff. In the qualification work: The first chapter defines the theoretical principles of the formation of the corporate culture of the enterprise. In the second section, ways to improve the effectiveness of corporate culture at the enterprise are defined. Conclusions. Among the identified problems regarding the existing corporate culture at the enterprise, it should be noted the insufficient development of employee adaptation systems and the low level of their involvement in the decision-making process related to business conduct. The creation of a corporate code of conduct will contribute to solving these issues. The algorithm for its creation was determined and the need to involve both creative workers and external consultants in this process was recognized. Significant emphasis is placed on the implementation of initiatives aimed at improving the psychological climate in the team. For this purpose, the enterprise has developed a calendar plan of significant dates and their celebration. It is recommended to conduct a systematic survey to determine the level of satisfaction of employees with the corporate culture. Special emphasis is placed on the activation of electronic resources, in particular on the timely dissemination of news and recognition of the contribution of employees to the company's success. At the current stage, it is vital to recognize the crucial role of innovation promotion as a means of developing an innovative corporate culture in the enterprise. Therefore, the strategic goals of building an innovative corporate culture were defined. To ensure the effectiveness of the innovative corporate culture formation mechanism, it is advisable to introduce innovative technologies and invest in development programs capable of ensuring rapid adaptation of employees to internal and external factors. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47867 |
Appears in Collections: | 073 - "Менеджмент" (Бакалаври) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2023_B_44_2_073z_19b-01_Bova_A_YU.pdf Restricted Access | 1.49 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.