Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/47729
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВеличко, О. В.-
dc.date.accessioned2024-02-21T10:20:30Z-
dc.date.available2024-02-21T10:20:30Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationВеличко О. В. Особливості управління маркетинговою діяльністю в аграрних підприємствах. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47729-
dc.description.abstractПроаналізовано сучасний стан управління маркетинговою діяльністю в аграрних формуваннях та обґрунтовано пропозиції щодо побудови функціональної моделі служби маркетингу в сільськогосподарському підприємстві.uk_UA
dc.description.abstractThe modern consisting of management marketing activity is analyzed of the agrarian farming's and suggestions are grounded in relation to the construction of functional model of service of marketing in an agricultural enterprise.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112-
dc.titleОсобливості управління маркетинговою діяльністю в аграрних підприємствахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 112: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_112_2011-26.pdf270.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.