Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/45987
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКойдан, Н. С.-
dc.contributor.authorБондар, В. В.-
dc.date.accessioned2024-01-24T06:26:59Z-
dc.date.available2024-01-24T06:26:59Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКойдан Н. С., Бондар В. В. Роль маркетингу в підвищенні ефективності роботи сільськогосподарського підприємства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 137 «Економічні науки». 2013.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45987-
dc.description.abstractВ статті розглянуто проблеми підвищення ефективності роботи сільськогосподарського підприємства. Доведено, що високих господарських результатів агропідприємства може досягти лише при умові застосування прийомів маркетингу.uk_UA
dc.description.abstractIn the article the problems to organize high result of agriculture firm. Agriculture firm attain high result use only marketing acceptance,uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 137-
dc.titleРоль маркетингу в підвищенні ефективності роботи сільськогосподарського підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 137: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_137_2013_21.pdf266.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.