Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/44444
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖурило, Є. І.-
dc.contributor.authorШвець, О. В.-
dc.date.accessioned2023-12-26T12:07:49Z-
dc.date.available2023-12-26T12:07:49Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЖурило Є. І., Швець О. В. Соціальні мережі як фактор розвитку маркетингової діяльності підприємства. Фінансова архітектоніка та сценарії конкурентних моделей розвитку: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., 17 листопада 2023 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2023. С. 230-231.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44444-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleСоціальні мережі як фактор розвитку маркетингової діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Фінансова архітектоніка та сценарії конкурентних моделей розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TDMNPK_Finansova arkhitektonika ta stsenarii konkurentnykh modelei rozvytku_2023-230-231.pdf159.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.