Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/43113
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorНечітайло, І. С.-
dc.contributor.authorХуденко, Анна Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-12-06T09:17:07Z-
dc.date.available2023-12-06T09:17:07Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationХуденко А. С. Особливості освітньої комунікації в умовах війни: соціологічний аналіз (на прикладі сучасної української школи): кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 054 – Соціологія; наук. кер. І. С. Нечітайло; Харків: ДБТУ, 2023. 63 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43113-
dc.description.abstractУ теоретичній частині роботи розкриваються окремі положення, що стосуються питань кризової та соціальної комунікації, остання розглядається з позиції соціології, соціальної психології, антропології, культурології, комунікаційного і системного підходів. Окрім цього, розглядаються методи та засоби освітньої комунікації в умовах війни. У практичній частині роботи висвітлюються різні методики дослідження освітньої комунікації, наводяться результати емпіричного дослідження освітньої комунікації, проведеного автором. Емпіричну основу роботи склали дані онлайн-опитування вчителів українських шкіл (n=133; березень, 2023). На основі отриманих результатів, визначаються розповсюджені в умовах війни практики освітньої комунікації, а також шляхи покращення якості освітньої комунікації. У висновках наголошується, що освітня комунікація в умовах війни має риси кризової комунікації, яка виконує освітню, психологічну та соціальну функції, надаються рекомендації щодо покращення її стану.uk_UA
dc.description.abstractIn the theoretical part of the thesis, separate provisions relating to issues of crisis and social communication are revealed, it is considered from the standpoint of sociology, social psychology, anthropology, cultural studies, communication and systemic approaches. In addition, the methods and means of educational communication in the conditions of war are considered. In the practical part of the thesis, various methods of educational communication research are highlighted, the results of the empirical research of educational communication conducted by the author are given. The empirical basis of the work is the data of an online survey of Ukrainian school teachers (n=133; March, 2023). On the basis of the obtained results, the practices of educational communication spread in the conditions of war, as well as ways to improve the quality of educational communication, are determined. The conclusions emphasize that educational communication in the conditions of war has the features of crisis communication, which performs educational, psychological and social functions, recommendations are given to improve its condition.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectкризова комунікаціяuk_UA
dc.subjectсоціальна комунікаціяuk_UA
dc.subjectосвітня комунікаціяuk_UA
dc.subjectметоди та засоби освітньої комунікаціїuk_UA
dc.subjectумови війниuk_UA
dc.subjectcrisis communicationuk_UA
dc.subjectsocial communicationuk_UA
dc.subjecteducational communicationuk_UA
dc.subjectmethods and means of educational communicationuk_UA
dc.subjectwar conditionsuk_UA
dc.titleОсобливості освітньої комунікації в умовах війни: соціологічний аналіз (на прикладі сучасної української школи)uk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of educational communication in the conditions of war: a sociological analysis (on the example of a modern Ukrainian school)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра ЮНЕСКО «Філософія людського спілкування» та соціально-гуманітарних дисциплін-
Розташовується у зібраннях:054 - "Соціологія" (Бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_054z -19b-01_Hudenko.pdf
  Restricted Access
724.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.