Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41823
Title: | Обґрунтування доцільності регулювання потужності двигунів мобільних лісових машин методом відключення робочих циклів |
Other Titles: | Обоснование целесообразности регулирования мощности двигателей мобильных лесных машин методом отключением рабочих циклов Grounf of the expedience of mobile forest machines engines power regulation by meand of working cycles swiching-off |
Authors: | Бешун, О. А. |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Харків: ХНТУСГ |
Citation: | Бешун О. А. Обґрунтування доцільності регулювання потужності двигунів мобільних лісових машин методом відключення робочих циклів. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 123 «Системотехніка і технології лісового комплексу. Транспорті технології». 2012. С. 129-135. |
Series/Report no.: | Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка; № 123 |
Abstract: | Стаття присвячена теоретичним дослідженням впливу регулювання потужності двигунів мобільних лісових машин методом відключення окремих робочих циклів на їх економічні, екологічні та динамічні показники. Обґрунтовано доцільність застосування запропонованого методу регулювання потужності на багатоциліндрових дизельних двигунах з метою покращення їх паливної економічності на режимах часткових навантажень і холостого ходу на 3…20 % при суттєвому зниженні токсичності і димності відпрацьованих газів. Статья посвящена теоретическим исследованием влияния регулирования мощности двигателей мобильных лесных машин методом отключения отдельных рабочих циклов на их экономические, экологические и динамические показатели. Обосновано целесообразность применения предложенного метода регулирования мощности на многоцилиндровых дизельных двигателях с целью улучшения их топливной экономичности на режимах частичных нагрузок и холостого хода на 3…20 % при существенном снижении токсичности и дымности отработавших газов. The article presents theoretical investigations of influencing on economic, ecological and dynamic indicators of mobile forest machines engines power regulation by means of separate working cycles swiching-off. The expedience of application of this method is grounded on multicylinder diesel engines with the purpose of improvement of their fuel economy on the partial loading and idling modes on 3…20 % at the substantial decline of engine emission toxicity. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41823 |
Appears in Collections: | Випуск 123: Системотехніка і технології лісового комплексу. Транспортні технології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Visnyk_123_2012_25.pdf | 553.33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.