Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41713
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРаскосова, Г. Б.-
dc.date.accessioned2023-10-31T06:26:34Z-
dc.date.available2023-10-31T06:26:34Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationРаскосова Г. Б. Зіставлення дискурсивних ознак паблік рилейшнз і реклами в маркетинговій комунікації. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 265-267.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41713-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleЗіставлення дискурсивних ознак паблік рилейшнз і реклами в маркетинговій комунікаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_265-267.pdf536.18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.