Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/3946
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛуньова, В. А.-
dc.contributor.authorОнегіна, В. М.-
dc.contributor.authorЛисиченко, М. Л.-
dc.contributor.authorПанкова, О. В.-
dc.date.accessioned2022-07-29T19:24:44Z-
dc.date.available2022-07-29T19:24:44Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛуньова В.А., Онегіна В.М., Лисиченко М.Л., Панкова О.В. Особливості розвитку маркетингу інновацій на підприємствах. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2017. № 1. С. 34-39.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0455-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3946-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості маркетингу інновацій на підприємствах. Визначено, що у ринкових умовах господарювання важливим етапом інноваційного процесу стає маркетинг інновацій, як систематична діяльність всіх його суб’єктів з розробки, організації виробництва та просування на ринок нових товарів, послуг та технологій для задоволення потреб споживачів і суспільства у більш ефективний, ніж у конкурентів спосіб, на основі підвищення та реалізації інноваційного потенціалу підприємства, пошуку нових напрямків та засобів його ефективного використання з метою отримання прибутку та забезпечення умов його сталого розвитку. Саме у функціонуванні інноваційного агропромислового кластеру маркетинг інновацій має здійснюватися на трьох рівнях: на рівні наукових установ, як маркетинг новацій; на рівні сільськогосподарських підприємств, як маркетинг інноваційної сільськогосподарської продукції; на рівні державних установ, як маркетинг досягнень інноваційного аграрного кластеру, пропагування соціальної та екологічної значущості продукованих в кластері інновацій. Лише на всіх цих рівнях має сформуватися комплекс маркетингу інновацій.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотрены особенности маркетинга инноваций на предприятиях. Определено, что в рыночных условиях хозяйствования важным этапом инновационного процесса становится маркетинг инноваций, как систематическая деятельность всех его субъектов по разработке, организации производства и продвижения на рынок новых товаров, услуг и технологий для удовлетворения потребностей потребителей и общества в более эффективный, чем у конкурентов способ, на основе повышения и реализации инновационного потенциала предприятия, поиска новых направлений и средств его эффективного использования в целях получения прибыли и обеспечения условий устойчивого развития. Именно в функционировании инновационного агропромышленного кластера маркетинг инноваций должен осуществляться на трех уровнях: на уровне научных учреждений, как маркетинг инноваций; на уровне сельскохозяйственных предприятий, как маркетинг нновационной сельскохозяйственной продукции; на уровне государственных учреждений, как маркетинг достижений инновационного аграрного кластера, пропаганда социальной и экологической значимости произведенных в кластере инноваций. Только на всех этих уровнях должен сформироваться комплекс маркетинга инновацийuk_UA
dc.description.abstractSpecific features of marketing innovations on enterprises are considered in the article. It determined that in market conditions an important stage of the innovation process becomes marketing innovation as systematic activities of all its entities in the development, production and market promotion of new products, services and technologies to satisfy the needs of consumers and society more efficiently than the method of the competitors. It can be achieved by the way based on the promotion and realization of innovative potential of enterprise, new ways and means of its effective use for the purpose to make a profit and ensuring conditions for sustainable development. It is in the functioning of the innovative agroindustrial cluster, marketing innovation should be implemented at three levels: at the level of scientific institutions, such as the innovations marketing; on the level of agricultural enterprises as the marketing of innovative agricultural products; at the level of state institutions as the marketing achievements of innovative agricultural cluster, popularization of social and environmental significance which produced in the cluster of innovation. But on all these levels complex of marketing innovation is to develop.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми інноваційної економіки;№ 1-
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectконцепція маркетингу інноваційuk_UA
dc.subjectінноваційний агропромисловий кластерuk_UA
dc.subjectинновацииuk_UA
dc.subjectинновационная деятельностьuk_UA
dc.subjectмаркетинговая деятельностьuk_UA
dc.subjectконцепция маркетинга инновацийuk_UA
dc.subjectинновационный агропромышленный кластерuk_UA
dc.subjectinnovationsuk_UA
dc.subjectinnovation activityuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectthe marketing concept of innovationuk_UA
dc.subjectinnovative agro-industrial clusteruk_UA
dc.titleОсобливості розвитку маркетингу інновацій на підприємствахuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности развития маркетинга инноваций на предприятиях.uk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of development of innovations marketing on the enterprises.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf418.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.