Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/38842
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрядко, О. М.-
dc.contributor.authorСтаніславський, Є. А.-
dc.date.accessioned2023-09-04T18:39:52Z-
dc.date.available2023-09-04T18:39:52Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПрядко О. М., Станіславський Є. А. Маркетингові аспекти формування товарного. Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 18 травня 2023 р. Харків: ДБТУ, 2023. С. 248-249uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38842-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleМаркетингові аспекти формування товарногоuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Сталий ланцюг харчування та безпека крізь науку, знання та бізнес: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SUSTAINABLE FOOD CHAIN_23-249-250.pdf133.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.