Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/38046
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКлочко, В. Н.-
dc.contributor.authorЕвстратова, Е. Г.-
dc.date.accessioned2023-08-23T05:19:18Z-
dc.date.available2023-08-23T05:19:18Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКлочко В. Н., Евстратова Е. Г. Приемы увеличения лояльности клиентов в сфере гостинично-ресторанного бизнеса и туризма. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 421-422.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/38046-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleПриемы увеличения лояльности клиентов в сфере гостинично-ресторанного бизнеса и туризмаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_421-422.pdf166.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.