Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37951
Title: Стратегія «блакитного океану»: можливості застосування підприємствами ритейлу
Authors: Чорна, М. В.
Рєзник, М. О.
Issue Date: 2017
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Чорна М. В., Рєзник М. О. Стратегія «блакитного океану»: можливості застосування підприємствами ритейлу. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 344-346.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37951
Appears in Collections:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynhovi_innovatsiyi_2017_344-346.pdf198.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.