Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/34447
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorЖегус, О. В.-
dc.contributor.authorРоманович, А. С.-
dc.date.accessioned2023-06-15T16:07:56Z-
dc.date.available2023-06-15T16:07:56Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationРоманович А. С. Маркетингове планування як інструмент стабільного розвитку закладів ресторанного господарства. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів, 2 квітня 2015 р.; наук. кер. Жегус О. В. Харків: ХДУХТ, 2015. Ч. 2. С. 246.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/34447-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleМаркетингове планування як інструмент стабільного розвитку закладів ресторанного господарстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2015_2_246.pdf150.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.