Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/32936
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЗаїка, С. О.-
dc.contributor.authorБєляєв, О. І.-
dc.date.accessioned2023-05-24T11:01:32Z-
dc.date.available2023-05-24T11:01:32Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБєляєв О. І. Генезис поняття «маркетингова стратегія». Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VІI Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 20-21 квітня 2023 року); наук. кер. С. О. Заїка. Харків: ДБТУ, 2023. С. 480-482uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/32936-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleГенезис поняття «маркетингова стратегія»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали VІI Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VII_konf_URSES_DBTU_2023-481-483.pdf205.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.