Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/30762
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндросова, Т.В.-
dc.contributor.authorКозуб, В.О.-
dc.contributor.authorЧернишова, Л.О.-
dc.contributor.authorКот, О.В.-
dc.date.accessioned2023-04-24T11:54:15Z-
dc.date.available2023-04-24T11:54:15Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationАндросова Т. В., Козуб В. О., Чернишова Л. О., Кот О. В. Інновації як об’єкт маркетингового управління в міжнародному бізнесі. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: колективна монографія; за заг. ред. Н. Л. Савицької. Харків: Вид-во Іванченка І. С., 2018. С. 80-89.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7675-02-9-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30762-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: Вид-во Іванченка І. С.uk_UA
dc.titleІнновації як об’єкт маркетингового управління в міжнародному бізнесіuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Розташовується у зібраннях:Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynhovi_innovatsiyi_mon_2018_80-89.pdf413.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.