Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/30539
Title: | Удосконалення стратегії управління змінами в торговельній мережі |
Other Titles: | Improving of the change management strategy in the retail network |
Authors: | Клименко, Євген Вікторович |
metadata.dc.contributor.advisor: | Ткачова, Світлана Сергіївна |
metadata.dc.contributor.affiliation: | Державний біотехнологічний університет, Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування |
Keywords: | стратегія підприємства;ТОВ «Ашан Україна гіпермаркет»;торговельна мережа;конкурентний аналіз;стратегія управління змінами;company strategy;"Auchan Ukraine hypermarket" llc.;trade network;competitive analysis;change management strategy |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Харків: ДБТУ |
Citation: | Клименко Є. В. Удосконалення стратегії управління змінами в торговельній мережі: кваліфікаційна (магістерська) робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»: 073 Менеджмент; наук. кер.С. С. Ткачова; Харків, 2022. 108 с. |
Abstract: | Основною метою кваліфікаційної (магістерської) роботи є розвиток
теоретичних та практичних положень щодо удосконалення стратегії управління змінами в торговельній мережі. Об’єктом дослідження є процес удосконалення стратегії управління змінами в торговельній мережі. Предметом дослідження є теоретичні та практичні підходи до
удосконалення стратегії управління змінами в торговельній мережі «Ашан Україна». У кваліфікаційній (магістерській) роботі:
У першому розділі вивчено сутність поняття «стратегія підприємства», проаналізовано класифікацію стратегій, особливості її розробки та реалізації; вивчено особливості розробки стратегій управління змінами в підприємствах. У другому розділі досліджено організаційно-управлінські характеристики французької компанії Auchum SA і ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет»; проаналізовано основні економічні та фінансові показники діяльності української компанії за період 2019-2021 років. У третьому розділі визначено та обгрунтовано напрями удосконалення стратегії управління змінами у торговельній мережі «Ашан Україна» на підставі результатів конкурентного аналізу торговельних мереж України, стратегічного аналізу чинників зовнішнього та внутрішнього середовища
компанії. The main goal of the qualification (master's) work is the development of theoretical and practical provisions regarding the improvement of the change management strategy in the trade network. The object of the research is the process of improving the change management strategy in the trade network. The subject of the study is theoretical and practical approaches to improving the change management strategy in the Auchan Ukraine trade network. In the qualification (master's) work: In the first chapter, the essence of the concept of "enterprise strategy" is studied, the classification of strategies, features of its development and implementation are analyzed; the peculiarities of the development of change management strategies in enterprises are studied. In the second chapter, the organizational and management characteristics of the French company Auchum SA and LLC "Auchan Ukraine Hypermarket" were investigated; the main economic and financial indicators of the Ukrainian company for the period 2019-2021 are analyzed. In the third section, directions for improving the change management strategy in the Auchan Ukraine trade network are defined and substantiated based on the results of a competitive analysis of Ukrainian trade networks, a strategic analysis of the factors of the company's external and internal environment. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/30539 |
Appears in Collections: | 073 - "Менеджмент" (Магістри) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2022_M_301_073z-21m-Klymenko.pdf Restricted Access | 2.2 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.