Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/2970
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСвіргун, В. П.-
dc.contributor.authorСвіргун, О. А.-
dc.date.accessioned2022-07-11T07:53:00Z-
dc.date.available2022-07-11T07:53:00Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСвіргун В. П., Свіргун О. А. Проблеми, що викликають при автоматизації кранів мостового типу. Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. 2020. №21. 92-96 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/2970-
dc.description.abstractЗ розвитком мікропроцесорної техніки поступово почалося застосування її на самих різноманітних вантажопідйомних машинах. В кожному випадку мета, що переслідується може бути різна, Це і покращення техніко-економічних показників машини, і покращення безпеки робіт і умов праці персоналу, що експлуатують їх, також може бути підвищення виробності перевантажувальних робіт тощо. Для деяких вантажопідйомних машин перехід на автоматичний режим роботи пов’язано зі значними труднощами, такі як агресивна середа експлуатації, під час величезні розміри самої машини, але головною перешкодою для застосування мікропроцесорної техніки для кранів мостового типу є наявність гнучкого підвісу вантажу. Це призводить до виникнення під час руху значних коливань вантажу і робить задачу наведення його на ціль вельми складною. Тому є потреба в розробці програмного забезпечення для мікропроцесора, яке дозволить не тільки перемістити вантаж у зазначене місце, а і повністю усунути його коливання після зупинки крану в автоматичному режимі. Суттєва різниця запропонованих авторами алгоритмів керування полягає в том, що досягнуто значне скорочення у часі перевантажувального циклу, що дасть можливість вийти на максимальну виробність крану.uk_UA
dc.description.abstractС развитием микропроцессорной техники постепенно началось применение ее на самых различных грузоподъемных машинах. В каждом случае цель, преследуемую может отличаться. Это улучшение технико-экономических показателей машины, улучшение безопасности работ и условий труда персонала, также может быть повышение производительности перегрузочных работ и тому подобное. Для некоторых грузоподъемных машин переход на автоматический режим работы связан со значительными трудностями, такими как агрессивная среда эксплуатации, большие размеры самой машины, но главным препятствием в применении микропроцессорной техники для кранов мостового типа является наличие гибкого подвеса груза. Это приводит к возникновению во время движения значительных колебаний груза и делает задачу наведения его на цель весьма сложной. Поэтому есть необходимость в разработке программного обеспечения для микропроцессора, которое позволит не только переместить груз в указанное место, а и полностью устранить его колебания после остановки крана в автоматическом режиме. Существенным отличием предложенных авторами алгоритмов управления является достижение значительного сокращения времени перегрузочного цикла, что позволит выйти на максимальную производительность крана.uk_UA
dc.description.abstractWith the development of microprocessor technology gradually began to use it on a variety of lifting machines. In each case, the goal may be different. It is to improve the technical and economic performance of the machine, and improve the safety of work and working conditions of personnel operating them, can also be to increase the productivity of handling work and so on. For some lifting machines, the transition to automatic mode is associated with significant difficulties, such as an aggressive operating environment, during the huge size of the machine itself, but the main obstacle to the use of microprocessor technology for bridge cranes is the flexible suspension. This leads to significant oscillations of the load during movement and makes the task of aiming it at the target very difficult. Therefore, there is a need to develop software for the microprocessor, which will not only move the load to the specified location, but also completely eliminate its oscillations after stopping the crane in automatic mode. A significant difference between the control algorithms proposed by the authors is that a significant reduction in the time of the overload cycle is achieved, which will allow to reach the maximum performance of the crane.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesТехнічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів;№ 21-
dc.subjectкранuk_UA
dc.subjectкеруванняuk_UA
dc.subjectгасіння коливань вантажuk_UA
dc.subjectмікроконтролерuk_UA
dc.subjectвиробність кранаuk_UA
dc.subjectcrane controluk_UA
dc.subjectmicrocontrolleruk_UA
dc.subjectvibration damping loaduk_UA
dc.subjectcrane performanceuk_UA
dc.titleПроблеми, що викликають при автоматизації кранів мостового типуuk_UA
dc.title.alternativeProblems caused by the automation of bridge cranesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 21

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
92-96.pdf458.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.