Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/27191
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлініченко, К. С.-
dc.date.accessioned2023-03-17T13:32:04Z-
dc.date.available2023-03-17T13:32:04Z-
dc.date.issued2019-05-15-
dc.identifier.citationОлініченко К. С. Перспективи blockchain-технології в маркетингу. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 15 травня 2019 р. Харків: ХДУХТ, 2019. Ч. 2. С. 127-128uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/27191-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків : ХДУХТuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМаркетингові проблеми та інновації в сучасних умовах господарювання;Секція 13-
dc.titleПерспективи blockchain-технології в маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
t2_15.05.19-127-128.pdf135.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.