Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/26982
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБлохіна, О.М.-
dc.date.accessioned2023-03-16T22:14:34Z-
dc.date.available2023-03-16T22:14:34Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationБлохіна О.М. Управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 1(9), Ч.1. С. 472-479.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26982-
dc.description.abstractРозглянуто сутність та основні принципи управління підприємством; визначено основну мету, принципи, підходи та методи управління конкурентними перевагами підприємства роздрібної торгівлі.uk_UA
dc.description.abstractEssence and basic principles of management an enterprise is considered; a primary purpose, principles, approaches and methods of management the competitive edges of enterprise of retail business, is certain.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectпідприємства роздрібної торгівліuk_UA
dc.subjectcompetitive advantagesuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectretail trade enterprisesuk_UA
dc.subjectконкурентные преимуществаuk_UA
dc.subjectуправлениеuk_UA
dc.subjectпредприятия розничной торговлиuk_UA
dc.titleУправління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (9) Ч1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_1(1)__68.pdf756.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.