Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/26965
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіщенко, В.Я.-
dc.contributor.authorМаковоз, О.С.-
dc.date.accessioned2023-03-16T20:35:11Z-
dc.date.available2023-03-16T20:35:11Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationМіщенко В.Я., Маковоз О.С. Теоретичні та методичні аспекти оцінки організаційного потенціалу підприємства роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 1(9), Ч.1. С. 416-427.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26965-
dc.description.abstractНа основі дослідження сучасних підходів до оцінки організаційного потенціалу, що вивчаються в економічній літературі, автором запропоновано систему складових цієї оцінки та експертний метод її проведення для підприємств роздрібної торгівлі.uk_UA
dc.description.abstractOn the basis of research of modern approaches to the estimation oforganizational potencial, which are studied in economic literature, an autor offers the system of constituents of this estimation and expert method of its leadthrough for the retail enterprises.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectорганізаційний потенціалuk_UA
dc.subjectпідприємства роздрібної торгівліuk_UA
dc.subjectоцінкаuk_UA
dc.subjectorganizational potentialuk_UA
dc.subjectretail trade enterprisesuk_UA
dc.subjectratinguk_UA
dc.subjectорганизационный потенциалuk_UA
dc.subjectпредприятия розничной торговлиuk_UA
dc.subjectоценкаuk_UA
dc.titleТеоретичні та методичні аспекти оцінки організаційного потенціалу підприємства роздрібної торгівліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (9) Ч1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2009_1(1)__61.pdf1.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.