Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26378
Title: Маркетинг в антикризовому управлінні підприємством
Authors: Чміль, Ганна Леонідівна
Keywords: антикризове управління;торговельні підприємства;маркетингові дослідження;бізнес-середовище;сталий розвиток
Issue Date: 2018
Publisher: Харків: ФОП Іванченко І. С.
Citation: Чміль Г. Л. Маркетинг в антикризовому управлінні підприємством. Фінансові механізми сталого розвитку України: матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 жовтня 2018 р. Харків: ФОП Іванченко І. С., 2018. С. 395-396.
Abstract: Для реалізації ринково орієнтованих пріоритетів та досягнення стратегічних цілей розвитку в умовах нестабільності, неоднозначності і ризику необхідним є здійснення антикризового управління діяльністю торговельних підприємств на засадах маркетингу. Під маркетинговим забезпеченням антикризового управління торговельним підприємством пропонуємо розуміти діяльність, спрямовану на розробку і реалізацію адекватних заходів профілактики та виходу підприємства з кризи, якій передують повномасштабні маркетингові дослідження кризової ситуації та обґрунтування методичного інструментарію пошуку шляхів її подолання задля відновлення і покращення параметрів ефективності господарської діяльності підприємства, отримання нових конкурентних переваг у нестабільному бізнес-середовищі та можливості сталого розвитку.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26378
ISBN: 978-617-7675-28-9
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
chmil_marketynh_v_antykryzovomu_upravlinni_konf_kharkiv_2018.pdf813.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.