Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26363
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧміль, Ганна Леонідівна-
dc.date.accessioned2023-03-13T14:33:09Z-
dc.date.available2023-03-13T14:33:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЧміль Г. Л. Директ-маркетинг: функції та значення. Управління ресурсним забезпеченням господарської діяльності підприємств реального сектору економіки: матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. з міжнародною участю, 17 листопада 2021 р. Полтава: ПДАУ, 2021. С. 467-469.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26363-
dc.description.abstractІнтенсивність розвитку мобільного зв’язку, інформаційно-комунікаційних технологій та поява спеціалізованих програмних продуктів дозволяють використовувати різновиди директ-маркетингу для залучення та утримання клієнтів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПолтава: ПДАУuk_UA
dc.subjectдирект-маркетингuk_UA
dc.subjectклієнтиuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectреалізація товарівuk_UA
dc.subjectоптимізація витратuk_UA
dc.titleДирект-маркетинг: функції та значенняuk_UA
dc.typeDatasetuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
chmil_dyrekt_marketynh_konferentsiya_poltava_2021.pdf488.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.