Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/26141
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрасноруцький, О. О.-
dc.contributor.authorЗайцев, Ю.О.-
dc.date.accessioned2023-03-11T19:51:40Z-
dc.date.available2023-03-11T19:51:40Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКрасноруцький О. О., Зайцев Ю. О. Детермінанти розвитку систем ринкового розподілу продукції аграрних підприємств. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 162 «Економічні науки». 2015. С. 20-31uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26141-
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду детермінант розвитку систем ринкового розподілу продукції аграрних підприємств. У статті формалізовані принципи побудови систем ринкового розподілу продукції аграрних підприємств. Продемонстрована зв'язок їх дотримання з особливостями функціонування організаційно-економічного механізму формування систем розподілу сільськогосподарської продукції в контексті підвищення конкурентоспроможності та ефективності її виробництва і реалізації. Окремий акцент зроблено на особливості імплементації обґрунтованих підходів до управління збутом на рівні аграрних підприємств.uk_UA
dc.description.abstractСтатья посвящена рассмотрению детерминант развития систем рыночного распределения продукции аграрных предприятий. В статье формализованы принципы построения систем рыночного распределения продукции аграрных предприятий. Продемонстрирована связь их соблюдения с особенностями функционирования организационноэкономического механизма формирования систем распределения сельскохозяйственной продукции в контексте повышения конкурентоспособности и эффективности ее производства и реализации. Отдельный акцент сделан на особенности имплементации обоснованных подходов к управлению сбытом на уровне аграрных предприятий.uk_UA
dc.description.abstractThe article considers the determinants of market product distribution systems of agricultural enterprises. The article formalized principles of market product distribution systems of agricultural enterprises. A relationship compliance with the peculiarities of the functioning of the organizational-economic mechanism of formation of systems of distribution of agricultural products in the context of improving the competitiveness and efficiency of its production and sales. A special focus is placed on the implementation of features based approaches to sales management at the level of agricultural enterprises.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 162-
dc.subjectсистема ринкового розподілу продукціїuk_UA
dc.subjectзбут продукціїuk_UA
dc.subjectуправління збутомuk_UA
dc.subjectканали розподілуuk_UA
dc.subjectорганізаційно-економічний механізмuk_UA
dc.subjectсистема рыночного распределения продукцииuk_UA
dc.subjectсбыт продукцииuk_UA
dc.subjectуправление сбытомuk_UA
dc.subjectканалы распределенияuk_UA
dc.subjectорганизационно-экономический механизмuk_UA
dc.subjectmarket product distributionuk_UA
dc.subjectproduct salesuk_UA
dc.subjectsales managementuk_UA
dc.subjectdistribution channelsuk_UA
dc.subjectorganizational and economic mechanismuk_UA
dc.titleДетермінанти розвитку системи ринкового розподілу продукції аграрних підприємствuk_UA
dc.title.alternativeДетерминанты развития систем рыночного распределения продукции аграрных предприятийuk_UA
dc.title.alternativeDeterminants of development of market distribution of products of agricultural enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 162: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
162_2015_5.pdf605.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.