Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/25611
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorУстік, Т. В.-
dc.contributor.authorСоломка, К. О.-
dc.date.accessioned2023-03-07T11:51:17Z-
dc.date.available2023-03-07T11:51:17Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСоломка К. О. Особливості формування маркетингової комунікаційної політики діяльності підприємств меблевої галузі. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 15 жовтня 2020 р.; наук. кер. Устік Т. В. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 277-279.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25611-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleОсобливості формування маркетингової комунікаційної політики діяльності підприємств меблевої галузіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 15.10.2020-88.pdf289.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.