Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/25367
Title: Брендинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств
Authors: Кучеренко, С. Ю.
Леваєва, Л. Ю.
Кучеренко, М. А.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Кучеренко С. Ю., Леваєва Л. Ю., Кучеренко М. А. Брендинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 15 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 165-168.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25367
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 15.10.2020-53.pdf296.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.