Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/25102
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorМандич, О. В.-
dc.contributor.authorТолмачова, А.-
dc.date.accessioned2023-03-03T14:14:13Z-
dc.date.available2023-03-03T14:14:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТолмачова А. Брендинг як інструмент маркетингу. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р.; наук. кер. Мандич О. В. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 240-242.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25102-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleБрендинг як інструмент маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-85.pdf139.89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.