Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/24980
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПарцирна, Т.М.-
dc.contributor.authorЖегус, О.В.-
dc.date.accessioned2023-03-02T21:36:39Z-
dc.date.available2023-03-02T21:36:39Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationПарцирна Т.М., Жегус О.В. Дослідження споживчого попиту на товарному ринку харківського регіону. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 1(9), Ч.2. С. 190-195.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24980-
dc.description.abstractРозглянуто структуру покупки споживчих товарів та її залежність від різних чинників.uk_UA
dc.description.abstractThe structure of consumer goods’ purchase and its dependence on different factors is considered.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectспоживчий попитuk_UA
dc.subjectтоварний ринокuk_UA
dc.subjectхарківський регіонuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectconsumer demanduk_UA
dc.subjectcommodity marketuk_UA
dc.subjectKharkiv regionuk_UA
dc.subjectresearchuk_UA
dc.subjectпотребительский спросuk_UA
dc.subjectтоварный рынокuk_UA
dc.subjectхарьковский регионuk_UA
dc.subjectисследованиеuk_UA
dc.titleДослідження споживчого попиту на товарному ринку харківського регіонуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (9) Ч2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_1(2)__29.pdf561.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.