Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/24384
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНіколаєва, В. М.-
dc.contributor.authorКовшова, І. О.-
dc.date.accessioned2023-02-28T09:03:27Z-
dc.date.available2023-02-28T09:03:27Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationНіколаєва В. М., Ковшова І. О. Формування позитивного іміджу авіакомпанії SKYUP із застосування маркетингового інструментарію. Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем", 8 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 531-533.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7602-83-4-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24384-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleФормування позитивного іміджу авіакомпанії SKYUP із застосування маркетингового інструментаріюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали IV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_8.10.2020-193.pdf189.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.