Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24111
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБалацька, Наталія Юріївна-
dc.date.accessioned2023-02-24T15:27:59Z-
dc.date.available2023-02-24T15:27:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБалацька Н. Ю. Концепція економіки вражень в розвитку підприємства ресторанного бізнесу. Подільський вісник: сільське господарство, техніка, економіка. Серія: Економічні науки. 2019. Вип. 31. С. 89-97. DOI: https://doi.org/10.37406/2706-9052-2019-2-13.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24111-
dc.description.abstractВраховуючи умови стрімкого розвитку і зростання конкуренції у сфері ресторанного бізнесу постає гостра необхідність в розробці інноваційних підходів до управління розвитком підприємства ресторанного бізнесу у конкурентному середовищі, які повинні містити креативні нововведення підвищення соціальної та емоційної цінності ресторанних послуг для споживача. У статті детально розглянуто теоретичні аспекти концепції економіки вражень, як базового елементу інформаційно- культурного простору людини. Аргументовано співвідношення ресторанної послуги, її цінності з продажем відповідних вражень від неї. Проблемно-порівняльним, формально-логічним та системно- структурним методами проаналізовано питання щодо визначення поняття економіка вражень, шляхом дослідження передумов зміщення акцентів людських уподобань з безпосередньо задоволення фізіологічних потреб у бік відчуттів та вражень, встановлення взаємозв’язку гастрономії і ресторанного бізнесу виявлення основних ціннісних аспектів ресторанної послуги. Результатами дослідження є систематизація груп мотивів відвідування підприємств ресторанного бізнесу споживачем (фізичні, культурні, міжособистісні, статусні) та формування п’ятирівневої моделі управління ресторанною послугою в аспекті розвитку підприємства ресторанного бізнесу, основним елементом якої окремо виділено враження споживача, як ключову цінність ресторанної послуги, яка має синергетичний ефект. Застосування концепції економіки вражень, як елементу маркетингово-орієнтованого управління розвитком підприємств ресторанного бізнесу, стане темою подальших досліджень.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПодільський вісник: сільське господарство, техніка, економіка. Серія Економічні науки;№ 31-
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.subjectекономіка враженьuk_UA
dc.subjectпропозиціяuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectмотиваційні чинникиuk_UA
dc.subjectресторанна послугаuk_UA
dc.subjectцінністьuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.titleКонцепція економіки вражень в розвитку підприємства ресторанного бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
balatska_podilskyy_visnyk_silske_hospodarstvo_2019_31.pdf408.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.