Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/23562
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМітяєва, Т.Л.-
dc.date.accessioned2023-02-21T20:22:59Z-
dc.date.available2023-02-21T20:22:59Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationМітяєва Т. Л. Підвищення якості маркетингових стратегій розвитку підприємств. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 585-593.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23562-
dc.description.abstractРозглянуто діяльність підприємств торгівлі м. Харкова, проведено моніторинг маркетингового потенціалу стратегічного розвитку підприємств. Розроблено рекомендації щодо підвищення якості маркетингових стратегій розвитку підприємств роздрібної торгівлі.uk_UA
dc.description.abstractThe trade enterprises activity of Kharkov was examined, marketing potential monitoring of enterprises strategic development was carried out. The recommendations pertinent to the increase of retail trade enterprises development marketing strategies quality were made over.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectпідприємстваuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjectmarketing strategiesuk_UA
dc.subjectenterprisesuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectкачествоuk_UA
dc.subjectмаркетинговые стратегииuk_UA
dc.subjectпредприятияuk_UA
dc.subjectразвитиеuk_UA
dc.titleПідвищення якості маркетингових стратегій розвитку підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2009_2_83.pdf178.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.