Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/23551
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКривошеєва, Н.M.-
dc.contributor.authorАфанасьєва, О.П.-
dc.date.accessioned2023-02-21T18:45:31Z-
dc.date.available2023-02-21T18:45:31Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationКривошеєва Н. M., Афанасьєва О. П. Дослідження споживчих переваг на ринку вина преміум-сегмента. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 548-556.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23551-
dc.description.abstractРозглянуто структуру та співвідношення продажів елітних вин на харківському ринку. Проведено маркетингове дослідження і зроблено аналіз споживчих переваг винної продукції преміального сегмента.uk_UA
dc.description.abstractThe structure and correlation of sales of elite wines at the Kharkiv market is considered. Marketing research is conducted and analysis of consumer preferences wine products of premium segment is fulfilled.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectспоживчі перевагиuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectвиноuk_UA
dc.subjectпреміум-сегментuk_UA
dc.subjectresearchuk_UA
dc.subjectconsumer preferencesuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectwineuk_UA
dc.subjectpremium segmentuk_UA
dc.subjectисследованиеuk_UA
dc.subjectпотребительские предпочтенияuk_UA
dc.subjectрынокuk_UA
dc.subjectвиноuk_UA
dc.subjectпремиум-сегментuk_UA
dc.titleДослідження споживчих переваг на ринку вина преміум-сегментаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_78.pdf205.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.