Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/23260
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФіліпішина, Л.М.-
dc.date.accessioned2023-02-17T17:35:47Z-
dc.date.available2023-02-17T17:35:47Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationФіліпішина Л. М. Обгрунтування оцінки ефективності цінової політики підприємств торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 285-291.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23260-
dc.description.abstractЗдійснено аналіз цінової політики підприємств роздрібної непродовольчої торгівлі й оцінку її ефективності, досліджено сучасні особливості функціонування підприємств роздрібної непродовольчої торгівлі, проведено оцінку чинників формування цінової політики торговельного підприємства.uk_UA
dc.description.abstractThere has been given the analysis of price policy of retailing manufactured trade enterprises and estimation of its efficiency; the modern peculiarities of functioning of retailing manufactured trade enterprises are researched in this article; the estimation of factors that form the price policy of trade enterprises is also given.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectцінова політикаuk_UA
dc.subjectпідприємства торгівліuk_UA
dc.subjectоцінкаuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectpricing policyuk_UA
dc.subjecttrade enterprisesuk_UA
dc.subjectratinguk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectценовая политикаuk_UA
dc.subjectпредприятия торговлиuk_UA
dc.subjectоценкаuk_UA
dc.subjectэффективностьuk_UA
dc.titleОбгрунтування оцінки ефективності цінової політики підприємств торгівліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_43.pdf259.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.