Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/22392
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯцун, Л.М.-
dc.contributor.authorМель, В.О.-
dc.date.accessioned2023-02-10T11:49:33Z-
dc.date.available2023-02-10T11:49:33Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЯцун Л. М., Мель В. О. Актуальні проблеми управління потребами та поведінкою споживачів. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С.687-694.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22392-
dc.description.abstractРозглянуто основні підходи до визначення та оцінки потреб споживачів, запропоновано рекомендації щодо харчової поведінки споживачів з використанням основ самоменеджменту.uk_UA
dc.description.abstractThe basic going near determination and estimations of necessities of customers is considered, offered to recommendation in relation to the food conduct of customers with the use of bases of self-management.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectпотребиuk_UA
dc.subjectповедінкаuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectneeduk_UA
dc.subjectbehavioruk_UA
dc.subjectconsumersuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectпотребностиuk_UA
dc.subjectповедениеuk_UA
dc.subjectпотребителиuk_UA
dc.subjectуправлениеuk_UA
dc.titleАктуальні проблеми управління потребами та поведінкою споживачівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (11)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_1_98.pdf181.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.