Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/22340
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГоловко, М.П.-
dc.contributor.authorЧуйко, М.М.-
dc.date.accessioned2023-02-09T20:05:30Z-
dc.date.available2023-02-09T20:05:30Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationГоловко М. П., Чуйко М. М. Дослідження вітчизняного ринку макаронних виробів і виявлення споживчих переваг, що визначають ситуацію на ринку. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 577-584.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22340-
dc.description.abstractНаведено результати маркетингових досліджень вітчизняного ринку макаронних виробів і виявлення факторів споживчих переваг, які визначають ситуацію на ринку. Інтерв'ювання покупців показало, що переважна більшість надає перевагу упакованим виробам і основним фактором, на який вони звертають увагу вибираючи макаронні вироби, є те, щоб вони не розварювалися.uk_UA
dc.description.abstractThe results of marketing domestic market researches of macaronis wares and exposure of factors of consumers preferences determining a situation at the market are resulted. Interviewing of buyers rotined that swingeing majority them preferred cased wares and basic factor on which they pay attention at the choice of macaronis wares, there is that they not go to pieces.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectвітчизняний ринокuk_UA
dc.subjectмакаронні виробиuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectспоживчі перевагиuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectdomestic marketuk_UA
dc.subjectpastauk_UA
dc.subjectresearchuk_UA
dc.subjectconsumer preferencesuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectотечественный рынокuk_UA
dc.subjectмакаронные изделияuk_UA
dc.subjectисследованиеuk_UA
dc.subjectпотребительские предпочтенияuk_UA
dc.subjectрынокuk_UA
dc.titleДослідження вітчизняного ринку макаронних виробів і виявлення споживчих переваг, що визначають ситуацію на ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (11)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_1_81.pdf185.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.