Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21811
Title: Маркетингова діяльність підприємств роздрібної торгівлі: теорія, методологія та практика цифрової трансформації
Authors: Проскурніна, Надія Вікторівна
Keywords: маркетингова діяльність;підприємства роздрібної;торгівлі;трансформація;цифровізація;зовнішнє середовище;фіджитал маркетингу;генезис
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ФОП Іванченко І.С.
Citation: Проскурніна Н. В. Маркетингова діяльність підприємств роздрібної торгівлі: теорія, методологія та практика цифрової трансформації: монографія. Харків: ФОП Іванченко І.С., 2020. 357 с.
Abstract: У монографії обґрунтовано теоретичні і методологічні засади, розроблено науково-практичні рекомендації щодо трансформації маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі під впливом процесів цифровізації. Особлива увага приділена сучасному стану та особливостям розвитку підприємств роздрібної торгівлі; факторам динамічних змін зовнішнього середовища роздрібної торгівлі; концептуальним та практичним аспектам запровадження фіджитал маркетингу, омніканальної стратегії на вітчизняному ринку В2С. Запропоновано методичний інструментарій оцінювання цифрової зрілості та діагностики готовності операторів роздрібної торгівлі до цифрової трансформації маркетингової діяльності.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21811
Appears in Collections:Монографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mon_2020_Proskurina.pdf8.89 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.