Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/21474
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСырокваш, Н. А.-
dc.contributor.authorСухабок, И. А.-
dc.date.accessioned2023-02-01T08:21:53Z-
dc.date.available2023-02-01T08:21:53Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСухабок И. А. Маркетинговая стратегии развития ОАО «Минский комбинат хлебопродуктов». Матеріали Другої Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" 11-12 квітня 2019 р.; науч. рук. Сырокваш Н. А. Харків: ХНТУСГ, 2019. С. 236-238.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7602-83-4-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21474-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleМаркетинговая стратегии развития ОАО «Минский комбинат хлебопродуктов»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnykh system_2019_85.pdf116.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.