Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/20744
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТютюнникова, С.В.-
dc.contributor.authorКот, О.В.-
dc.contributor.authorЛевін, Р.В.-
dc.date.accessioned2023-01-23T21:20:47Z-
dc.date.available2023-01-23T21:20:47Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationТютюнникова С. В., Кот О. В., Левін Р. В. Теоретичні основи формування маркетингової стратегії вітчизняних підприємств у разі виходу на зовнішній ринок. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 393-399.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20744-
dc.description.abstractВизначено основи формування маркетингової стратегії підприємства у разі виходу на зовнішній ринок, виявлено теоретичні аспекти реалізації маркетингової стратегії на підприємстві, визначено ефективність використання інтегрованого підходу до формування маркетингової стратегії вітчизняних підприємств.uk_UA
dc.description.abstractThe basics of forming a marketing strategy company in entering the foreign market is determined, the theoretical aspects of marketing strategy at the enterprise are emphasized, the effectiveness of using an integrated approach to building of marketing strategies of domestic enterprises is proved.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectвітчизняні підприємстваuk_UA
dc.subjectзовнішній ринокuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectdomestic enterprisesuk_UA
dc.subjectforeign marketuk_UA
dc.subjectмаркетинговая стратегияuk_UA
dc.subjectотечественные предприятияuk_UA
dc.subjectвнешний рынокuk_UA
dc.titleТеоретичні основи формування маркетингової стратегії вітчизняних підприємств у разі виходу на зовнішній ринокuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_2_60.pdf160.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.