Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/20430
Назва: Методика оцінки конкурентоспроможності вітчизняних підприємств малого та середнього бізнесу
Автори: Мельнік, Л.О.
Твердохліб, А.Ю.
Ключові слова: SWOT-аналіз;оцінка;конкурентоспроможність;вітчизняні підприємства;малий бізнес;середній бізнес;SWOT-analysis;rating;competitiveness;domestic enterprises;small business;medium business;SWOT-анализ;оценка;конкурентоспособность;отечественные предприятия;малый бизнес;средний бизнес
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Мельнік Л. О., Твердохліб А. Ю. Методика оцінки конкурентоспроможності вітчизняних підприємств малого та середнього бізнесу. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 225-230.
Короткий огляд (реферат): Визначено основні чинники використання конкурентного потенціалу підприємства, запропоновано алгоритм оцінки конкурентоспроможності підприємства, розроблено основні напрями вдосконалення механізму управління конкурентоспроможністю підприємства на основі SWOT-аналізу.
The main factors of the competitive capacity of enterprises, the algorithm estimates the competitiveness of companies, developed the basic directions of improving the mechanism of competitiveness based on a SWOT-analysis.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20430
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2010_2_35.pdf173.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.