Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20149
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖегус, O.B.-
dc.contributor.authorАфанасьєва, О.П.-
dc.contributor.authorНауменко, К.С.-
dc.date.accessioned2023-01-13T10:34:10Z-
dc.date.available2023-01-13T10:34:10Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЖегус O. B., Афанасьєва О. П., Науменко К. С. Маркетингове дослідження поведінки покупців на ринку борошняних кондитерських виробів. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 693-700.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20149-
dc.description.abstractПодано результати дослідження поведінки споживачів на ринку борошняних кондитерських виробів, здійсненого з метою обґрунтування доцільності виробництва та виведення на ринок нових видів крекерів лікувально-профілактичного призначення.uk_UA
dc.description.abstractThe results of research on consumer behavior in the market of confectioneries that the implementation in order to study the feasibility of production and marketing of new types of crackers health care setting are considered.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectмаркетингове дослідженняuk_UA
dc.subjectповедінкаuk_UA
dc.subjectпокупціuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectборошняні кондитерські виробиuk_UA
dc.subjectmarketing researchuk_UA
dc.subjectbehavioruk_UA
dc.subjectbuyersuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectflour confectionery productsuk_UA
dc.subjectмаркетинговое исследованиеuk_UA
dc.subjectповедениеuk_UA
dc.subjectпокупателиuk_UA
dc.subjectрынокuk_UA
dc.subjectмучные кондитерские изделияuk_UA
dc.titleМаркетингове дослідження поведінки покупців на ринку борошняних кондитерських виробівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_1_102.pdf175.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.