Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19829
Title: | Формування цінності клієнта на ринку фармацевтичної продукції |
Authors: | Джоджуа, Р.А. |
Keywords: | цінність;клієнт;ринок;фармацевтична продукція;value;client;market;pharmaceutical products;ценность;клиент;рынок;фармацевтическая продукция |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Харківський державний університет харчування та торгівлі |
Citation: | Джоджуа Р. А. Формування цінності клієнта на ринку фармацевтичної продукції. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 596-606. |
Abstract: | На засадах дослідження особливостей взаємовідносин продавця та
покупця на ринку фармацевтичної продукції встановлено джерела ресурсного
та ринкового потенціалу клієнта, фактори формування його цінності, а
також місце та роль інтегрованих маркетингових комунікацій у процесі
створення цінності клієнта під час реалізації фармацевтичної продукції. Based on studies of the relationship of seller and buyer in the market of pharmaceutical products established sources of resources and market potential client, factors of its value, and the place and role of integrated marketing communications in the process of creating customer value in the implementation of pharmaceutical products. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19829 |
Appears in Collections: | Випуск 2 (14) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
esprstp_2011_2_84.pdf | 209.57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.