Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/18540
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБогомолова, К. С.-
dc.contributor.authorФурсова, В. В.-
dc.date.accessioned2022-12-19T09:32:15Z-
dc.date.available2022-12-19T09:32:15Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationФурсова В. В. Роль маркетингу в діяльності сільськогосподарських підприємств. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, Харків, 08-10.04.2014. Харків: ХНТУСГ, 2014. С. 107-109.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18540-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків ХНТУСГuk_UA
dc.titleРоль маркетингу в діяльності сільськогосподарських підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:V Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція, 8-10 квітня 2014 р., Україна, Харків, ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rynktransf_2014_42.pdf231.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.