Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/1801
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаркуша, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-06-27T09:54:12Z-
dc.date.available2022-06-27T09:54:12Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГаркуша Н.М. Концептуальні основи процесу управління витратами підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2014. Вип. 1(19). С. 51-64.-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1801-
dc.description.abstractУточнено поняття «управління витратами» з урахуванням специфіки підприємств торгівлі. Розроблено та обґрунтовано концептуальну модель процесу управління витратами підприємств роздрібної торгівлі, що дає можливість за рахунок оптимізації рівня витрат підвищити ефективність господарювання й довести його до рівня, необхідного для досягнення цілей успішного функціонування в перспективі.uk_UA
dc.description.abstractBased on the evaluation of the existing approaches to managing costs of the enterprise, the complexity, multidimensionality and dynamism of the process including managerial activities, the aim of which is the achievement of high economic result, are determined. Operating on the premise that every decision grounds on the conditions of the environment, alternative possibilities of the choice and aims of its development, the meaningful concept “managing costs of the enterprise” is specified. Grounding on some specific peculiarities, the improved model for the process of managing costs in retail enterprise based on principles of managerial and functional approach is presented. It presupposes specific managerial cycles (defining the problem, development of managerial decision, implementation of managerial decision, compliance control) with laying the emphasis on managerial functions (planning, rating, calculating, accounting, analysis, forecasting, control, regulation, coordination, organization, stimulation) is presented.-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectвитратиuk_UA
dc.subjectуправління витратами-
dc.subjectпроцес управління витратами-
dc.subjectефективність-
dc.subjectпідприємство роздрібної торгівлі-
dc.subjectзатраты-
dc.subjectуправление затратами-
dc.subjectпроцесс управления затратами-
dc.subjectэффективность-
dc.subjectпредприятие розничной торговли-
dc.subjectexpenses-
dc.subjectmanaging costs-
dc.subjectthe process of managing costs-
dc.subjecteffectiveness-
dc.subjectretail enterprises-
dc.titleКонцептуальні основи процесу управління витратами підприємстваuk_UA
dc.titleConseptual framework of managing costs of the enterprise-
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (19)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2014_1_7.pdf259.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.